معرفی کارکنان
مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی | |
رضا سپهری پویا رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پست الکترونیک: rezasepehrip@gmail.com تلفن مستقیم: 08634173645 شماره تماس داخلی: 310 |
|
شرح وظایف:
- تأمین منابع علمی دانشگاه اعم از چاپی و الکترونیکی
- برگزاری کارگاههای متعدد جهت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای تابعه دانشکدهای و بیمارستانی به منظور ارتقای سطح علمی آنها
- مدیریت جامع نرم افزارهای بکار گرفته شده در واحد علم سنجی، کتابخانه مرکزی، مراکز اطلاع رسانی دانشکدهای و بیمارستانی واحدهای تابعه
- کنترل، نظارت و ارزشیابی عملکرد مراکز اطلاع رسانی واحدهای مربوطه
- تلاش جهت استقرار کتابدار بالینی در مراکز درمانی و کتابدار پژوهشی در مراکزآموزشی
- نظارت و سازمان دهی کارگاههای علم سنجی و منابع الکترونیکی مورد نیاز اعضای هیأت علمی و واحدهای تابعه
- راه اندازی و به روزرسانی نرم افزارهای کتابخانه ها و سیستم اطلاع رسانی دانشگاه
- برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت ارتقای شاخصهای وبومتریکس
مسئول کتابخانه مرکزی و دیجیتال | |
فرزانه محمودوند رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد کتابداری پزشکی پست الکترونیک:f.mahmoudvand@arakmu.ac.ir تلفن مستقیم:08634173386 شماره تماس داخلی:304 |
![]() |
شرح وظایف:
آموزش و ارائه خدمات گوناگون از جمله مهارت های اطلاع یابی به منظور توانمند ساختن اعضای هیأت علمی و
دانشجویان در برآوردن نیازهای علمی، آموزشی و پژوهشی خود
برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمند سازی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کتابداران
مسئول پورتال کتابخانه مرکزی و کتابخانه الکترونیک و کتابخانه های تابعه دانشگاه
مسئول پایش برنامه عملیاتی
نظارت بر سفارشات منابع، گردآوری و امور فنی کتابخانه
نظارت بر امور خدمات عضویت، امانت و تسویه حساب اعضا
تهیه راهنما و بروشورهایى به منظور آگاه کردن اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان از منابع و پایگاه های
اطلاعاتی
پیگیری های مربوط به نصب، راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار آریان در کتابخانه
سازماندهی و کنترل فعالیت های کتابخانه و کتابخانه های تابعه
کارشناس مسئول فهرست نویسی و رده بندی منابع | |
کیمیا قوامی نژاد رشته تحصیلی: کارشناس کتابداری پست الکترونیک:k.ghavaminejad@arakmu.ac.ir تلفن مستقیم:08634173386 شماره تماس داخلی:304 |
![]() |
شرح وظایف:
پیگیری های مربوط به سفارش کتاب از ابتدای درخواست مراجعان تا مرحله ورود به کتابخانه
فهرستنویسی کتاب و پایان نامه و ... فارسی و لاتین
ورود اطلاعات منابع کتابخانه ای و پایان نامه ها در نرم افزار کتابخانه
وجین مجموعه در بازه های زمانی مشخص و حذف کتاب های مشمول قانون وجین
راهنمایی و آموزش مراجعان برای استفاده از تمامی خدمات کتابخانه ای
کارشناس مسئول ورود اطلاعات و آماده سازی منابع | |
معصومه نقوی رشته تحصیلی: کاردان امور فرهنگی پست الکترونیک: maralnikan@gmail.com تلفن مستقیم: 08634173386 شماره تماس داخلی: 304 |
![]() |
شرح وظایف:
ارائه خدمات عضویت، امانت و تسویه حساب اعضا
ثبت کلیه منابع کتابخانه ای اعم از کتاب، پایان نامه و ... .
آماده سازی کلیه منابع کتابخانه ای اعم از کتاب و ...
ورود اطلاعات منابع کتابخانه ای در نرم افزار کتابخانه
چاپ برچسب و بارکد کتاب ها
راهنمایی و آموزش مراجعان برای استفاده از تمامی خدمات کتابخانه ای
کارشناس مسئول پورتال/ پایش برنامه عملیاتی/ ورود اطلاعات و آماده سازی منابع | |
سحرنادی رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پست الکترونیک: s.nadi@arakmu.ac.ir تلفن مستقیم: 0863417338 شماره تماس داخلی: 304 |
|
شرح وظایف:
ادمین پورتال کتابخانه مرکزی و کتابخانه الکترونیک و کتابخانه های تابعه دانشگاه
مسئولیت به روز رسانی پورتال
درج خبر در پورتال
درج اطلاع رسانی کارگاه ها در پورتال
پیگیری منظم و مستمر به روز بودن و مناسب بودن پورتال
مسئول پایش برنامه عملیاتی
ثبت کلیه منابع کتابخانه ای اعم از کتاب و....
آماده سازی کلیه منابع کتابخانه ای اعم از کتاب و ...
ورود اطلاعات منابع کتابخانه ای در نرم افزار کتابخانه
چاپ برچسب و بارکد کتاب ها
راهنمایی و آموزش مراجعان برای استفاده از تمامی خدمات کتابخانه ای
کارشناس مسئول امانت | |
سارا ساوه ای رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد جامعه شناسی پست الکترونیک:msavehi1346@gmail. com تلفن مستقیم:0863417338 شماره تماس داخلی:304 |
![]() |
شرح وظایف:
ارائه خدمات عضویت، امانت و تسویه حساب اعضا
بررسی کتاب ها از نظر ظاهری و جداسازی کتاب های نیاز به صحافی
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی و ارائه خدمات به آنان
کارشناس مسئول امانت | |
پروانه اوسطی رشته تحصیلی: کارشناسی بهداشت عمومی پست الکترونیک: p.osaty72@gmail.com تلفن مستقیم: 0863417338 شماره تماس داخلی: 304 |
شرح وظایف:
ارائه خدمات عضویت، امانت و تسویه حساب اعضا
بررسی کتاب ها از نظر ظاهری و جداسازی کتاب های نیاز به صحافی
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی و ارائه خدمات به آنان